Johnny hjälper vid jobbsök

Bild för Karin Lepikko Written by Karin Lepikko On the
Johnny Nattsjö, annonsansvarig hos Föreningen Skogen, kan det mesta om att formulera budskap för varumärkesbyggande och rekrytering. Dessutom är han en mästerlig tecknare.
Skogssverige har intervjuat Johnny Nattsjö och möter en engagerad varumärkesbyggare som gillar att hjälpa kunderna att formulera budskap, vare sig det handlar om produkter eller platsannonsering. Dessutom är han en driven illustratör och tecknare. Någon som minns råttan Spix under 90-talet?
Johnny ansvarar för annonsering i såväl tidningen SKOGEN, som nyhetsbrevet eSkogen och Föreningens Skogens webb. Dessutom sköter han rekryteringstjänsten Skogen jobb som är aktuella i ett samarbete med Skogssverige som fyller 25 år.
Publicerad:
  • Kraftigt resultatfall för Södra

    Kategorier: Södra
    Lägre priser på avsalumassa tyngde Södras kvartalsresultat. Detta trots högre leveransvolymer av huvudprodukterna jämfört med i fjol.
  • Annons
  • Ungskogsröjning ökar

    Allt större areal sköts i den brukade skogen. Det gäller framför allt genom röjning. Plantering ökar också, men knappast med contortatall som dalar i popularitet.
  • Mikael Lundberg

    ”Välkomna unga till jaktlaget”

    Genom att bli ännu bättre på att ha ett tillåtande och vänligt klimat ska vi locka unga till jaktlaget, berättar Mikael Lundberg i Sista ordet.
  • Annons
  • Mellanskog vill vinstdela 36 miljoner

    Mellanskogs styrelse föreslår en vinstutdelning till medlemmarna på närmare 36 miljoner kronor.
  • Barkborre bekämpas bäst sommartid

    Kategorier: granbarkborre, skogsskador
    Att bekämpa granbarkborrar med den så kallade sök- och plockmetoden kan inte rekommenderas under vinterhalvåret, enligt Skogsstyrelsen.
  • Annons