Johnny hjälper vid jobbsök

Bild för Karin Lepikko Written by Karin Lepikko On the
Johnny Nattsjö, annonsansvarig hos Föreningen Skogen, kan det mesta om att formulera budskap för varumärkesbyggande och rekrytering. Dessutom är han en mästerlig tecknare.
Skogssverige har intervjuat Johnny Nattsjö och möter en engagerad varumärkesbyggare som gillar att hjälpa kunderna att formulera budskap, vare sig det handlar om produkter eller platsannonsering. Dessutom är han en driven illustratör och tecknare. Någon som minns råttan Spix under 90-talet?
Johnny ansvarar för annonsering i såväl tidningen SKOGEN, som nyhetsbrevet eSkogen och Föreningens Skogens webb. Dessutom sköter han rekryteringstjänsten Skogen jobb som är aktuella i ett samarbete med Skogssverige som fyller 25 år.
Publicerad:
  • Kraftiga skogsbränder kan öka kolupptag

    Kategorier: skogsbränder, kolupptag
    Skogen som växer upp efter en skogsbrand kan, under vissa förhållanden, kompensera för brandens kolutsläpp, enligt amerikanska klimatforskare.
  • Annons
  • Drifttid upp, prestation ned

    Uppstädning efter stormar drog sannolikt ned skogsmaskinernas effektivitet i den senaste produktivitetsundersökning som gjorts.
  • Fossilfritt hela vägen till kund

    Södra lanserar nu produkter där ingen fossil energi använts vare sig inom framställning eller transport.
  • Annons
  • ”Produktivitet får inte gå ut över kvalitet”

    När kraven på lönsamhet, produktivitet och hänsyn ska samsas är det upp till entreprenören och ytterst maskinföraren att lösa ekvationen. Just produktivitet är ett laddat ord och många vill hellre prata om kvalitet.
  • Ny klassning av bränsleved

    Den 13 september inför Biometria klassning av bränsleved i två klasser, prima och utskott.
  • Annons