SCA Tissue startar revolution i den nordamerikanska mjukpappersbranschen och gör det med stil och humor. Kampanjen är ett led i att inlemma de amerikanska mjukpapperprodukterna i SCAs globala varumärke Tork.,,Den 1 oktober lanserar SCA kampanjen Tork Revolution. Med revolution avses att skaka om Away From Home-branschen med nya, innovativa produkter och ett förenklat produktsortiment somman hoppas ska göra livet enklare för distributörer och slutkunder.,,SCA ska sälja in budskapet om Tork Revolution med humor för att . På webbsidan www.torkrevolution.com återfinns fyra skämtdokumentärer där huvudpersonerna kämpar mot bakterier i badrummet eller servettjuvar på restaurang.,
,Fram till slutet av året kan besökare som registrerar sig på www.torkrevolution.com vinna en digitalkamera.
,SCA Tissue hoppas att besökare ska inspireras av videofilmerna och dela med sig av sina egna erfarenheter på området. Den bästa historien – i video- eller text/bildformat – vinner ett komplett hemmabiosystem till ett värde av 5 000 dollar.,
,Ivar Palo
,SkogsSverige,