Enligt bland andra Skogsstyrelsen medför klimatförändringarna ökade risker för bland annat torka och bränder. Är du nervös inför och under den varma årstiden?
Vidtar du några särskilda åtgärder för att förebygga skador och minska riskerna? Övervakar du skogen mer i dag än tidigare?
Eller är det mesta ungefär som vanligt i din skog?
